« Roué » : différence entre les versions

Contenu supprimé Contenu ajouté
Stardsen (devisaer | abyinements)
Aucun résumé des modifications
Stardsen (devisaer | abyinements)
Aucun résumé des modifications
Lène 11:
I déchend d'eune famile rouéyale et ch'est achteû par eune [[counstitutioun]] qu'i se retroue sus eun [[trône]]. Ch'est eune fourme de [[gouovernement]] foundaée sus la monarquie, de nous jouors, chute fourme de gouovernement est souovent remplléchaée par eune répeubllique pouor les raisouns politiques de la démocratie (biâo que le reyoume monarquique ne seit paé noun pus incoumpatiblle d’ot l’idaée de pouveî oû peuplle qui mue la démocratie), i ne reste pus anhyi que quique [[État]]s à yête des reyoumes.
 
Les roués d'âotefeis étaientéteient [[saque|sacraés]], dé depis qùéqùe le [[roué Davy]] avaitaveit 'taé chouési papa’ le bouon [[Dùu]] pouor rengni à la taête de la [[Terre prominse]].
 
Oû temps des Barbares, les roués ount c'menchi à iêteyête soumaés d'eune [[couorône]], cha qù'il ount gardaéguardaé, mais i ne la portent pus touot le temps, mais qu'en [[Aunglléterre]].
 
En [[Fraunce]], y avait des roués tcheu les [[Gâoloués]], mais des petits roués. Ch'est ampraéeampraés les [[Rome|Romains]] que vintentvîntent les roués des Frauncs, et par ampraés de Fraunce. Le drényi roué de Fraunce est mort en [[1850]]. I se noumait [[Louis-Phélippe]] (roué ''des Français'' ente [[1830]] et [[1848]]).
 
En [[Ûrope]], i y a co, achteuachteû maisi les roués de [[Suède]], de [[Norouague|Norvêge]], de [[Belgique]] et d'[[Espangne]]. Cha fait quate. Pouor l's âotes roioumesreyoumes, ch'est des [[ranne]]s.
 
==[[Ditoun]]s==
Récupérée de « https://nrm.wikipedia.org/wiki/Roué »