Nouvel Testament

(Èrdirect dé par Nouvieau Testament)
Chût article fut coumenchié en normand bel-écrit Inkwell icon - Noun Project 2512.svg

Le Nouvel Testament, ouben Nouviau Testament oucor Neuf Testament selon les couens, est la deuxième partie de la Bible. Alle raconte la vie à Jésus-Chrît, de sa naîté à sa résurrection pis sa Montée ès Cieux, et le Salut des houmes qu'il offrit. Chûte partie de la Bible se parfinit d'aveuc le livre de l'Apocalypse qui est eune prophétie qui annonche la fin des temps et le Derrain Jugement.

Jésus va amprés sa Résurrection, ch'est toute l'histouère des Évangiles du Nouvel Testament.
Le coumenchement de la boune nouvelle par saint Matthieu dans un manuscrit du 12e siècle.

Contenu du Nouvel TestamentModifier

Les livres de chût bout de la Bible sont, de première, les Évangiles. S'en viennent amprés les Actes ès Apôtres, les lettres de saint Paul et pis le livre de l'Apocalypse.

Les quatre ÉvangilesModifier

Il ont été écrits ès premières années de l'histouère de l'Église, oû Ier siècle, par les évangélistes. L'Évangile par saint Marc fut le premier à yêtre écrit, vers l'an 50, pis s'en vîntrent les cheux à Matthieu, à Luc et pis finalement à Jean.

Les Actes des ApôtresModifier

Ch'est saint Luc qui écrit chût livre, il sieuseit tout dreit sen Évangile à l'orène, mais l'Évangile par saint Jean y fut entremins pus tard. Chût livre raconte l'histouère ès Apôtres et les premiers temps de l'Église amprés la Montée ès Cieux du Seigneux.

Les épîtresModifier

L'ApocalypseModifier

Viyiz itouModifier